środa, 24 grudnia 2014

Życzenia ze Świata Cieni.

Wszystkim odwiedzającym i komentującym mojego bloga życzę Wesołych Świąt!
Aby każdego dnia zmagać się z wyzwaniami i z odwagą godnego Nocnego Łowcy
Dawać wycisk naszym demonom i  zaznać prawdziwej miłości w naszym zwyczajnym lecz zaskakującym świecie.
Mam dla was okropny wierszyk mojego pomysłu. Wymyśliłam go niedawno, więc wiem, że nie jest idealny.

Nie dawajcie się wampirom,
Przeciwnościom, czarownikom
Aby Nocne nasze życie
Wypełnione demonów biciem
Było długie tajemnicze...
Aby runy nie bolały
tylko siły nam dawały
Aby serfickich noży ostrze
Było ciągle lśniące, ostre.
Tego Łowcom Nocnych życzę
W nadchodzącą dziś Wigilię...




16 komentarzy:

  1. Baaaaardzo dziękuje, miła NEPHILIM <3 Wzajemnie wesołych świąt !!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy jesteście Cudowni, bo jesteście na moim blogu! Nie dość, że czytacie to komentujecie. Po prostu NIEBO!

      Usuń
  2. Błagam dodaj szybko coś nowego. Ja tu usycham. ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzenia super. Błagam dodaj coś nowego. Pliiiiiissssssss!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej kiedy kolejny minęło już 5 dni a ty nic nie dodałaś ja tu usycham potrzebuje świeżych literek mam nadzieję że już niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Już dodany i dziękuję, że się tak ich domagacie. Z przyjemnością będę dodawać nowe... =)

      Usuń
  6. Moja droga, twój pomysł na kontynuacje jest naprawdę NIEZIEMSKI <3 Chciałabym cię nominować do LIEBSTER AWARD ! Gratulacje !
    Więcej informacji: http://daryaniolanefilim.blogspot.fi/2015/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci! jesteś kochana. Nie marzyłam o tym, że ktoś zauważy mojego marnego bloga, a tu osoby takie jak ty mnie nominują. Jestem szczęśliwa i z przyjemnością będę dalej pisać. Specjalnie dla Was!

      Usuń
  7. Kocham twojego bloga dlatego nominuję cię do nagrody LEBSTER AWARD ! Więcej informacji tutaj:
    http://the-mortal-instruments-another-story.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?! Dziękuję ci! Następne rozdziały już w drodze, a weny mi nie brakuje.

      Usuń
  8. Jesteś boska :***
    Świetny pomysł z tą kontynuacją :D
    Czekam na next <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Po prostu nie podobało mi się zakończenie. Wszystko wesoło, ale Jonathan nie miał wyboru od urodzenia. Już w łonie Jocelyn nie miał. Wyboru dokonał Valentine i to było dla mnie nie fair. Mam tyle pomysłów, więc stwierdziłam, że spróbuję. Jeszcze raz dziękuję!

      Usuń
  9. Dodaj szybko next, proszę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodaję. Dziękuje wam, że komentujecie i czytacie mojego bloga. Nie wierzyłam, że tak szybko znajdę osoby, które będą się tutaj udzielać.

      Usuń