czwartek, 18 grudnia 2014

Co na blogu?

Co jakiś czas będę dodawała na bloga różne informacje dotyczące ,,Darów Anioła''.
Również będę się z wami dzieliła moimi ulubionymi cytatami z książek...
W późniejszym czasie dodam także odtwarzać muzyki i proszę was o pomysły na wasze ulubione utwory.
Mam nadzieję, że spodoba wam się mój blog, a przede wszystkim moje opowiadania.
Wiec jak już wspominałam akcja moich opowiadań będzie się toczyć od chwili przebicia Jonathana mieczem z niebiańskim ogniem. Najbardziej nie pogodziłam się z tym faktem, że umarł. U mnie na blogu wszystko potoczy się inaczej.  Nie obejdzie się bez miłości, akcji i mocy wyzwań.
Serdecznie zapraszam do mojej wersji Świata Nocnych Łowców...

3 komentarze:

  1. Zapowiada się EXTRA !<3 A jeśli chodzi o proponowany przeze mnie utwór, to teraz często słucham tych dwóch piosenek:
    Colbie Caillat - When The Darkness Comes
    Florence + The Machine - Breath Of Life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A utwory są super. Na pewno dodam je do mojego odtwarzacza. Wielkie dzięki za propozycję.

      Usuń
  2. The Cab - Angel With a Shotgun
    David Guetta - She Wolf (Falling To Pieces) ft. Sia
    Hurts - Somebody to Die For
    Ludovico Einaudi - Una Mattina
    Thirty Seconds To Mars - Bright Lights
    Florence + The Machine - Never Let Me Go
    Thirty Seconds To Mars - City Of Angels
    Thirty Seconds To Mars - Do Or Die
    Here With Me - Susie Suh x Robot Koch
    Sam Smith - Stay With Me
    Broods - Sleep Baby Sleep
    Ella Henderson - Ghost
    Jessie J ~ Magnetic
    Beth Crowley ~ Warrior
    Demi Lovato - Heart By Heart
    City of Bones Score : 01 - Clary's Theme
    City of Bones Score : 02 - City of Bones
    City of Bones Score : 03 - Your Secret is Safe
    City of Bones Score : 04 - The Clave's Curse
    City of Bones Score : 05 - Pretty Far From Brooklyn
    City of Bones Score : 06 - Close the Dome
    City of Bones Score : 07 - The Mortal Cup
    City of Bones Score : 08 - The Angel Rune
    The Mortal Instruments: City of Bones (unofficial score) - Full Album

    Wesołych Świąt mam nadzieje że coś z tego wybierzesz ☺

    OdpowiedzUsuń