wtorek, 13 stycznia 2015

Nominacja do nagrody LEBSTER AWARD !

Z całego serca dziękuję Wam za to, że mnie nominowaliście. Zrobiły to dwie cudowne blogerki
 paulina patrycja.
Dziękuję wam kochane i jestem zaszczycona prowadzić dla Was bloga. Gdy go zakładałam nie sadziłam, że ktoś go zauważy nie wspominając o nominacji do nagrody LEBSTER AWARD !


1. Co cię nakłoniło do założenia bloga ?
Uwielbiam całą serię Darów Anioła, ale koniec o skazaniu Jonathana na śmierć za ,,Eksperymenty'' Valentina, był dla mnie nie Fair. Dlatego stworzyłam swoje własne zakończenie Historii.
2. Jak się nazywa książka, którą ostatnio czytałeś ? 
Ostatnio natknęłam się na książki z serii ,,Szeptem'' Becca Fitzpatricka 
3. Mieszkasz w Polsce czy za granicą ? 
Urodziłam się tutaj w Polsce, ale mam Amerykańskie korzenie i dlatego pierwszym językiem jakiego się uczyłam był angielski. Teraz staram się szlifować jak najlepiej Polski.
4. Jaki jest twój ulubiony kolor ?
Czerwony, czarny i złoty.
5. Jak się nazywa twoja ulubiona piosenka ? 
 Ciężko powiedzieć, bo mój gust co do ulubionej piosenki wciąż się zmienia. Teraz jest nią piosenka
The Neighbourhood - ,,Afraid'' 6. Kto jest twoim ulubionym pisarzem lub pisarką ?
 Nie umiem się ograniczyć do jednego więc podam kilku Cassandra Clare, Becca Fitzpatrick, Lauren Kate i ostatecznie Stephenie Meyer, w niektórych przypadkach.
7. Jakie jest twoje ulubione zwierzę ?
Tak jak Magnus Bane uwielbiam koty i mam jednego.
8. Gdybyś dostał/a 100 000 zł, na co byś wydał/a pieniądze ?
Ciężkie pytanie. Zapewne wydałabym co nieco na książki i wyjazd do Ameryki. Ostatecznie odłożyłabym pieniądze na studia, bo marzę o tym aby pójść na medycynę.
9. Jakie jest twoje największe marzenie ?
 Moim marzeniem jest pojechać do Ameryki. Nurtuje mnie to, że mam Amerykańskie korzenie, a nigdy tam nie byłam. Ostatnio myślałam o przyszłości i marzę o tym aby zostać lekarzem.
10. Ile już czasu piszesz bloga lub blogi ?
Teraz będzie niecały rok. Mam założone obecnie dwa i wciąż się rozwijam.
11. Kto jest twoim ulubionym aktorem, a kto aktorką ? 
Może uznacie mnie za dziwną, ale moje serce podbił Johnny Depp, a ulubiona aktorka wciąż się zmienia więc tego nie podam.

Dziękuję Wam jeszcze raz za nominację i liczę, że nie zanudziłam was moją osobą. Ostatecznie pozostaje blog i tam dam z siebie wszystko... Zajrzyjcie do mnie! =)



1 komentarz: